Az iPad Airt, majd az iPad minit támadó reklámfilmjei után azt hittük, hogy nem lesz tovább, de itt van három újabb, ezek ezúttal a MacBook Airt fikázzák. Az offenzív marketing valahol érthető, hiszen a Surface eladásai továbbra is siralmasak, annak ellenére, hogy sokkal többet költenek a promójára, mint a MacBook Air-ére. Redmond eddig 1,7 milliár dollárt bukott a készüléken.
A reklámok fókuszában a Surface teljesítménye áll: állításuk szerint olyan erős, mint az Air, erre jön pluszba az érintőképernyő, a hozzá való toll és a lecsatolható billentyűzet, amivel az eszköz kettős felhasználásúvá válik. Kár, hogy a kritikusok nem értettek egyet, így az MS tabletje nem kapott túl hízelgő verdikteket. A gyenge eladások miatt a cég letett a Surface Mini piacradobásáról is.
A Microsoft jelenlegi kampánya a cégtől szokatlanul támadó és negatív hangvételű, s nem csak az Applet támadja, de a Samsungot is. A másik két szpot itt és itt tekinthető meg.
Hát nem tudom ki,hogy van vele de ezekkel a fikázós reklámokkal pont az ellenkezőjét érik el mint ami az eredeti céljuk. Nem vagyok se Apple se Windows fan ( bár az Apple-t sokkal szívesebben használom ) de ezzel csak azt érik el,hogy nem csak szimplán nem érdekel a winfos hanem mostmár okádnom is kell tőle!
Szerintem meg jol megmutatjak hogy a kunkurencianak mit kene lepnie azert,hogy nelegyen olyan monoton es unalmas,szukseg van az ujitasokra.Mar nem eleg az ha 2x konnyebb vagy 5x gyorsabb,kell valami uj amire az emberek azt mondjak hogy kell.Ha megnezuk az elmult eveket macbook teren semmi uj nem tortent csak az hogy 3x erosebb 2x konyebb.Most kene megint valami nagyon eros dolgot letre hozni mert azt tudjuk hogy az apple kepes ra nagyon is, a macpro szerintem mar jo ut ehez!
Ez lesz az új divat hogy az apple termékeket fikázzák! Az elmúlt hónapokba nem tudom hány ilyet láttam iphone,ipad -al most már macbook-al is
Az a baj hogy életszerűtlen dolgokkal példálózik az MS. Ha az ipadot nézem neki is val billentyűzete mert a apple billt hozzálehet csapni Bluetooth-on. Most mivel másabb? Ugyanúgy hurcibálni kell magaddal… És akármilyen fura de ilyen PS van iPadra… Szóval nem is értem. A pro PS-es meg nem ilyen cuccon szerkeszt hanem kb Mac Pro-n. És ez a pdf-be beleírunk dolog.. az Adobe Reader tudja minden eszközön és kb senkinek nem kell…
Inkább mutatnának egy surfacet ami 4 hónapja folyamatosan fut és nem kapott kékhalált…..
Nekem tetszik a reklam. (Pedig tobb almam van, mint ablakom)
Az ipad-en pont a kurzor hianya az egyik legidegesitobb. Siman lehetne munkagepnek hasznalni, ha lehetne hozza rendesen egeret illeszteni (meg egy rendesen mukodo billt).
A reklamot nem tartom fikazasnak. Nem nekunk keszult, hanem azoknak, akiknek nem az ar szamit, hanem a hasznalati tudas. Nekik mutatnak ezzel a videoval eszkozhasznalati alternativat. (Jo lenne, ha ezeknek a reklamoknak a hatasara lenne vegre erintokijelzo a macbook-on is :) )
A kek halalrol meg csak annyit, hogy osx alatt naponta hal meg a ps vagy dw. Win8 (vaio t13) konkretan soha. Ettol fuggetlenul persze az uzemido miatt siman megeri a mac-en dolgoznom :)
5s
Én sem tartom fikázásnak ezt a reklámot.
Nem egy kategória az összehasonlítás abszurd
Ugy erzem, az ms is kezd a samu nyomdokaiba lepni. Ugy latom, a kreativitas csak a jobb fikazasaig terjed, vegul is konnyebb egy ilyen fika reklamot osszeburitani, mint piackepes innovativ es a gyakorlatban is praktikus termeket letrehozni.
Nem szimpatikus szamomra ez a negativ hozzaallas.
Erintoskepernyore visszaterve: amig nem volt erintos notim, nagyon akartam egy olyat, lett is, es a kezdeti wow faktor utan megtapasztaltam, hogy egy masik oldalon viszont megvan hatranya is egy ilyen notinak, azota hidegen hagy, es lecsereltem nem erintosre. Szamomra a jo ertektartas meg a hasznalhatosag tobbet er, mint a csillivilli, hetente kikialtott “vilagmegvalto” ujdonsagok, amirol a marketingesek el akarjak hitetni , hogy ezek nelkul nem elet az elet…szerintem.
Nyugodtan abba lehet hagyni a fúj ms meg hasonlókat a reklámok miatt usa-ba mindenki ezt csinálja applenak is van egy csomó ilyen rekláma..