Úgy tűnik, hogy a kínai piacon már megelőzték az Apple-t – már ami a felhasználók napi szokásait illeti. A legújabb felméréssel a Flurry állt elő, ahol az ázsiai országot vizsgálták. Érdekes adatok derültek ki, ugyanis mint megtudhattuk, újabb komoly versenytársa akadt a kaliforniaiaknak az idegen kontinensen.
A hosszú felmérésből sok érdekes dolog derülhet ki, de számunkra csak egy érdekes dolog akad. Ez pedig nem más, minthogy mennyit töltenek a kínai felhasználók egy-egy programmal. Ahogyan a diagramon látszik, az Apple a viszonyítási alap, így ők kapták meg a száz százalékot, de sajnos nem az első helyet, hiszen ott a kínai Xiaomi áll. Elmondható, hogy ezek a júzerek 7%-kal több időt töltenek egy-egy programmal, mint az iPhone felhasználói. Harmadik helyen a Samsung található, akiknél ez az arány 86%, majd 73%-kal követi őket a HTC.
Talán nem csoda, hogy átvette a Xiaomi a vezetést, hiszen a viszonylag még új márka igyekszik az Apple diadalmaira hajtani. Olyannyira szeretnének részesülni a sikerből, hogy a vállalat vezérigazgatója, Lei Jun többször is lemásolta a kaliforniaiakat, hiszen nem elég, hogy magát Steve Jobst utánozta le, de a reklámjaikban is előszeretettel másolnak az Apple-ről. Ugyanakkor hatalmas előnyt jelent számukra a kínai piac, hiszen egy sokkal olcsóbb alternatívát kínálnak, mint napjaink legnépszerűbb okostelefonja, az iPhone.
Már bocsánat, de ez undorító. Más dicsőségéből győzni? Persze, hogy nem jönnek ki Kínából! Az Apple akkor a gatyát is leperelné róluk. Pff…
És bocsánat, ha tiszteletlen voltam, de szerintem ez nem fair.
Az apple mégis milyen alapon perelne?
Mi is az undorító? Az, hogy adnak egy baromi jó alternatívát?
És nyugodj meg a xiaomi terjeszkedni fog. Már most iszonyatosan terjed az EU-ban is a márka. Én is ilyen telefont fogok venni.
Nos akkor fog perelni az Apple ha terjeszkednek! Bem olvastad a hetekkel, vagy talán már egy-két hónappal ezelőtti cikket? Az Apple csak azért nem perel, mert a Xiaomi még Kínában van. És hidd el nagyon is van okuk perelni. A design lemásolása miatt. Lehet, hogy nem minden termékük másolat, de pl. A tabletjük, egy az egyben az iPad.
És még? Mert kb ennyi. A telefonoknak köze nincs hozzá. Azok mind egyediek.
De ezt a design dolgot az apple már korábban is csúnyán bebukta a csamcsunggal.
Ráadásul még van egy rakat gyártó amelyik a megtévesztésig hasonló tabot csinál, mint az iPad. Mégsem perli őket.
“egy az egyben az iPad.”
Egy az egyben?? Mondjuk, hogy rohadtul nagyon hasonló, de az egy az egybenről azért nem beszélhetünk.
A xiaomi csapat ráadásul jóval kreatívabb, mint a csamcsung ha a designról van szó.
Egy rakás egyedi és nagyon szép termékük van, ami a csamcsungról nem mondható el.
Ea meg raadasul olcsobb is mint a samsung!
Ilaszlo: számomra a kreatív azt jelenti, hogy a saját útját járja a saját fejlesztéseivel, saját formatervével, és nem egy más által kitaposott, letesztelt, felépített dolgot másol le. Szerintem!
Ilaszlo!
Te csak nyugodtan vegyél leutánzott kínai szart, remélem a Mercidet is kicseréled valami kínai szarra, aztán két év múlva kirohad alólad és közben a kezedben fogod a Xínai mobilod ami persze megintcsak beadta a kulcsot….
A nevedet meg lecserélheted Xlaszlo-ra!
Good look!
Good Look :D
az olcsosággal sokat lehet elérni
ha szépen sikerül kinaiakat bíztos
nem zavarja nevetnek és közben
gyorsan “lerendeznek ” minket :)