A Dropbox felvásárolta a béta állapotban leledző, viszonylag ismeretlen Droptalk-ot. Ez egy webes üzenetküldő szolgáltatás, és egyelőre csak Google Chrome add-onként létezik. De butaság lenne mindössze egyszerű csevegőként leírni, hiszen annál azért jóval több. Együttműködést, együttdolgozást elősegítő környezetet kínál a felhasználóknak, fejlett fájlmegosztási és szerkesztési lehetőségekkel. Akárhányszor frissíted a felhőben található mappáidat, a beszélgetés minden résztvevője azonnal láthatja az új verziót: a cég saját célkitűzése, hogy leszámoljon a munkahelyi mail intézményével.
A felvásárlás teljesen ésszerű, hiszen a Dropbox is kínál hasonló szolgáltatásokat, bár nem olyan széles skálán, mint a felvásárolt cég. Nem ez a Dropbox idei első költekezős köre, saját Carousel fedőnevű fotómenedzsment alszolgáltatását a hasonló profilú Loom akvizíciójával erősítette áprilisban. Számunkra ez az egész azért releváns, mivel az iCloud Drive megjelenésével az Apple felhőszolgáltatása is sokkal veszélyesebb konkurense lehet a kékeknek. Az iOS és OS X integráció tovább nehezíti a Dropbox dolgát az Apple platformjain. A cég az onlinetárhely- és fileszinkronizációs piac vezető szereplője akar lenni, s a cél elérése esetében igyekeznek szélesíteni a szolgáltatási palettát.