A brit Burberry luxus-divatmárka éléről tavaly októberben lemondott Ahrendtset a minap ütötték az Egyesült Királyság dámájává, és nem sokára az Apple globális kiskereskedelmi divíziójának fejévé válik. Most azonban a Guardian megszellőztette, hogy a fél éves felmondási miatt ugyan ebben a hónapban akár már el is hagyhatná eddigi cégét, azonban kilépési időpontja eddig nem ismert. Két lényeges oka lehet az Apple-ös munkabaállás dátumának csúsztatására. Az egyik, hogy simább legyen az utódlás – helyét a márka eddigi kreatív igazgatója, Christopher Bailey (képünkön Ahrendts mellett) veszi át.
A másik lényeges szempont az lehet, hogy a Dámának júniusban egy egészen nagy összegű, 2 millió fontos (azaz kb. 750 millió forintos) prémium ütheti a markát a brand felvirágoztatásáért. A cégnek is jót tesz és az esetlegesen a Bailey vezetői képességeiért is aggódó befektetők is nyugodtabbak, ráadásul Ahrendts fontos szerepet játszott a Burberry Japánban alkalmazott stratégiájának kidolgozásában is, aminek különböző licenc-szerződések és az ázsiai terjesztői hálózat kiépítése is a részét képezik. Érthető tehát, ha nehezen engedi el legkisebb “gyermeke” kezét.
A Dáma az online boltokért és Apple Store-okért felelős alelnökként kezdheti meg munkáját valamikor az év során. A hányatott sorsú pozíció hosszú ideje kvázi betöltetlen – lassan három éve.
Már most is van az almásoknak egy drámája J.Ive.
Két dáma, hogy fér meg egy almában :))
Mi ez a dámázás??
Szerintem is kurva eroltetett…
Ôt nem lovaggà ütöttèk hanem dàmàvà…
Erre kivàncsi leszek mit fog beùjjítani az almànàl.