Aki számára nem lenne ismerős a Product Red kezdeményezés, annak legyen elég annyi, hogy az ötlettel a U2 frontembere, Bono állt elő még 2006-ban, hogy ezzel harcoljanak az emberek és a vállalatok az AIDS ellen. Mégis hogy lehet ezen a módon szembeszállni egy betegséggel? – merül fel a kérdés. A válasz egyszerű: a Product Red-et támogató cégek minden egyes piros eladott termékkel támogatják a betegség elleni küzdelmet. Az Apple már korábban csatlakozott az elképzeléshez, így a cég összes piros termékéből (iPhone tokok, iPad SmartCover, iPod Nano, iPod Touch és Shuffle) befolyt összeget Afrikába utalják egy globális szervezetnek, amely a beérkezett adományokból megpróbál segíteni az embereken. Mint a címből már kiderült, az Apple-nek eddig 70 millió dollárt sikerült összeszednie, amelynek mind a százszázaléka jótékony célra megy.
Nézzetek már utána hova mennek ezek a pénzek mielőtt cikket írtok :) és Bill Gates alapítványának is, ha már ott jártok :)