Legalábbis a CNBC technológiai tudósítója szerint. Cadie Thomson azt írja, az elemzők úgy vélik, elvesztheti innovációs előnyét az Apple, ha még sokáig húzza az iWatch bejelentését. A Global Equities Research munkatársa, Trip Chowdhry egészen odáig merészkedett, hogy kijelentette, a vállalat irreleváns zombivá fog válni, ha nem jönnek ki az okosórával, ami bárhonnan nézve merész kijelentés. Az iszonyatos tempóban bővülő viselhető technológiai piacból való kimaradást is kockáztatja a késlekedéssel a californiai tech-óriás. Bár Chowdhry jóslata nyilvánvalóan túlzó és többen osztják pesszimizmusát, ha nem is ilyen radikális szinten, az mindenképpen tény, hogy az új piac körül nyüzsögnek a szereplők, így az Applenek nehezebb dolga lehet, ha ezt a szegmenst is meg akarja hódítani (és miért ne akarná?).
A legérdekesebb, hogy a nagy presszúrát nem is az okosóráit korábban bejelentő nagyok, a Samsung és a Motorola jelentik, hanem olyan apró startupok, mint a FitBit vagy a Jawbone, akik máris megkezdték a készülékük köré építendő ökoszisztémák kiépítését. Persze az iWatch featurejeit illető találgatásokból nincs hiány, de továbbra sem tudni, mikor és mennyiért jön ki? Sőt, ha már itt tartunk, nem is történt hivatalos bejelentés, így nem is lehetünk biztosak a létezésében. Egyszerűen mindenki csak úgy gondolja, hogy az Apple szisztémájába kiválóan illeszkedő viselhetők lesznek a 2014-es év nagy Apple dobása. Mindenki tőlük várja a létező koncepció kiteljesítését, ahogyan azt már többször meg is tették. Thomson szerint a vállalatnak a bejelentésre mindössze két hónapja van, különben lecsúszott a tökéletes ütemezésről.
Az Apple Worldwide Developers Conference rendezvénye kiváló alkalom lenne a bemutatására, mivel felpörgetné a fejlesztői érdeklődést és maradna idő a karácsonyi szezon előtti piacra lépésre is. Nagyon sok minden történik most ebben a szegmensben, de az Applere nehezedő nyomás inkább arról szól, hogy jó legyen az új termék, nem arról, hogy minél gyorsabban kijöjjön, persze ez nem jelenti azt, hogy Cupertino időmilliomos lenne. Sokan gondolják úgy, hogy ha az Apple nem mutat be idén valami viselhetőt, akkor jövőre valami egészen elképesztőt kaphatunk tőlük. De nem csak az iWatch esetében lenne érdemes minél hamarabb megejteni a bejelentést, hiszen egy korábbra hozott iPhone 6 launch is komoly előnyt jelentene az S5-tel szemben.
Arra a fenti kép förmedvényre bűn feltenni az alma logót. Jobban hasonlít egy búvár súlyoz hehe.
Semmiről nem késik le az Apple, mert jelenleg nincs olyan technológia piacon ami jól működik, tehát lehet nagy dobás az iwatch.
Mihelyt kihozták és az úgy muzsikál mint az iPhone, tarol. A Samu meg a többi szarkreator droid hulladék készítő mehet majd a levesbe:))
Ja… Ritka szarul néz ki a fenti koncepció! :)
Láttunk már jobb terveket is, de ettől függetlenül nem tanácsolnám az iWach piacra hozását.
Ez a fenti kép egy fos… De az alma lassan tényleg lecsúszik a dologról. Sajnos valami iszonyat nagyot kellene dobniuk, hogy durranjon is, és ne a többiek mögè álljon a sorba.
Mellékesen a dizájnról vannak talàlgatások, de még csak egy kósza hír sincs a prociról és az akksiról, ami benne lesz.
Apropó akksi. Mitől is fog ez az “óra” menni ???
6 órás lesz az üzemideje ??? Ezzel érdekes módon még csak találgatások sincsenek.
Nelem ez az egész egyre inkább fantomnak tűnik, és csak egy nagy feltételezés halmaz az egèsz.
Arról nem is beszélve, ha annyira megvolna már a koncepció, szerintem lenne legalább annyi infó, hogy valaki megkezdte a tok, elekronika, kijelző gyártását. De még csak pletyka szintjén sem hallani a dologról…
Eddig a Pebble es a Moto360 nézett ki úgy mint ami emberi használatra készült. A Pebbleből fogyott talán 200 ezer darab, a Motorola cuccról kiderült hogy még csak prototípus es kb olyan mintha egy kokuszdiot hordanal. Nagy az átmérő de ami meg nagyobb gond, hogy elég vastagnak tűnik. Hangsúlyozom hogy tűnik. Kb két év alatt oda jutottunk, hogy végre az Android kitalált egy normális szoftvert hozza, de ettől még a technológiai dolgok nem oldódnak meg a tökéletesen órához illesztett tartalomról nem is beszélve. A szakújságírók pedig az elmúlt években bebizonyították hogy egyáltalán nem számít mit gondolnak egy cégről vagy termékről. Nem csak az Apple hanem a többi cég tekintetében.
Na ez bizony igaz…
A 200 ezer darab azért megkérdőjelezi a létjogosultságát…