Az iDoki új menüpontja még korábban tűnt fel iDokiék honlapjának jobb felső sarkában, egy zöld színű villáskulcsos ikon formájában. Eddig csak egy hamarosan felirat jelent meg rákattinva, ennek azonban vége. Nyilván egyből kíváncsiak lettünk mit csinálhat, meg is néztük.
A pontra kattintva egy megegyező színű menü gördült le egy munkalapszámot és emailcímet tudakoló formmal – tehát ez egy szervizállapot-lekérdező.
Tiszta “szerencse”, hogy épp volt leadva egy készülékünk bevizsgálásra, így tudtam tesztelni a funkciót.
Megkérdeztük az iDokisokat – a form a belső szervizrendszerből kéri le a vonatkozó státuszt, így mivel folyamatosan frissítik, az ügyfelek mindig up-to-date információkhoz juthatnak javítás alatt álló készülékük állapotáról. Ez a kényelmes megoldás megszabadíthatja az ügyfeleket a betelefonálás fáradalmaitól, nyűgeitől, ráadásul sokkal gyorsabb is annál, így szerintünk mindenképpen javasolt inkább ezt a csatornát használni.