A kínai média nyomására bocsánatot kért a fogyasztóktól a Samsung

Helme 2013.11.01. 22:10 Egyéb 3 hozzászólás 931

Honlapján kért bocsánatot a kínai fogyasztóktól a dél-koreai Samsung cég, miután az állami média annak visszás kereskedelmi gyakorlatára mutatott rá. A kínai központi televízió (CCTV) 25 perces riportban számolt be arról, hogy a vállalat felső árkategóriás telefonjaiban – így egyebek közt a Samsung Note és a Samsung S szériás készülékekben – egy beépített multimédiakártya kisülést okozhat.

Mivel ez a cég által a telefonokba szerelt szoftver, a hibás készülékeket a Samsungnak ingyen kellene megjavítania, a vállalati garancia azonban erre nem terjed ki – mutatott rá a CCTV. A tulajdonosok sokszor akár 600 jüant (21 ezer forint) is kénytelenek fizetni a készülékek megjavításáért, önhibájukon kívül – hangzott el a műsorban.

A riport megjelenése után a Samsung bocsánatot kért az okozott kellemetlenségért, és a visszás gyakorlatért a menedzsmentet érintő problémákat okolta. A cég az érintett készülékek ingyen javítását, szükség esetén cseréjét ígérte, valamint azt, hogy a korábban a javításért fizetőket is kárpótolják.

A CCTV az elmúlt év során több nagy külföldi céget is bírált a kínai fogyasztókkal való bánásmódjáért. Csupán napokkal a Samsung-ügy nyilvánosság elé tárása előtt az amerikai Starbucksot támadta túlárazott kávéi miatt. Márciusban az Apple-nek a kínai fogyasztókkal szembeni, más országoktól eltérő bánásmódjára mutatott rá, amelyért Tim Cook, a cég vezérigazgatója kért elnézést.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Jelenleg a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) hallgatója. Újságíró, grafomán, marketing és médiahacker.

3 hozzászólás

  1. Zsé - 2013.11.02. 04:41

    Na ez a média, nem az ami itthon van!

  2. Soma - 2013.11.02. 08:00

    Ezt a csatornát hozzám is bevezethetnék! ( magyar szinkronnal )

  3. RuckoTK - 2013.11.02. 13:50

    Újabb módja a pénz elvételének.. Nagyon szép ez a világ.

Szólj hozzá Te is!