Vajon mi lehet közös egy kakiló kutyában, egy hulladék pózolós képben és a kamu foodspottingban? Nos az, hogy mindegyiket egy iPhone-nal örökítették meg. Korábban írtunk arról, hogy az iPhone legújabb reklámja az érzelmeket célozza meg. A legutóbbi mozgóképes anyagban elmondják, hogy az iPhone-nal minden nap több fotó készül, mint bármilyen más fényképezőgéppel. Most ezt figurázták ki kreatív fiatalok.
A paródia is kétféle lehet: egyfelől humoros, mely valós dologra, problémára világít rá, illetve sértő, aminek az egyetlen célja a lejáratás. Jelen esetben ez most az első változat, de aki az utóbbiból akarna szemezgetni, az ezen a linken megteheti, a Samsungot soha nem kellett kétszer kérni arra, hogy gusztustalan reklámokat csináljon.
A mostani kisfilm bemutatja azt, hogy mennyire gáz módon próbálunk egyediek és trendik lenni csak azért, hogy minél több lájk érkezzen egy-egy képre. Szerinted van valóságtartalma ennek az újraértelmezett reklámnak?
– iPhoneHungary Rövidhírek –
Szerintem nem olyan vicces, de legalább igaz.
Szerintem ez nem kimondottan az iPhonet figurázza ki. Az tény, hogy rengeteg kép készül iPhone-al, de ez a téma készüléktől független.
Ebben semmi parodia nincs :)
Pucér fenék? Hol?
Inkább az idióta embereket figurazza akik töltik a hülye képeket a fészre
Szerintem jó
Szerintem is jó. Tényleg sok idióta nyomja fel a képeket. Igaza van G.- nek.
Ez egy tág szellentésnél – ami nem sok – attól sem több tartalmilag.