A Magyar Telekom 2013 áprilisában megkezdi új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetését, amely a telekommunikációs iparágban európai viszonylatban is egyedülállónak tekinthető. A XXI. századi igények kiszolgálására felkészített korszerű, új generációs rendszer sikeres bevezetése hozzájárul ahhoz, hogy a piacvezető távközlési szolgáltató bárhol és bármikor elérhető, magas szintű és hatékony kiszolgálást biztosíthasson lakossági, kkv és nagyvállalati ügyfelei számára.
A Magyar Telekom olyan fejlett, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszert vezet be, amely megbízható működésével biztosítja az ügyfélélmény jelentős minőségi javulását és az eddiginél hatékonyabb ügyfélkiszolgálást. Az új generációs rendszer korszerű informatikai és technológiai hátterének köszönhetően megvalósul az iparági legjobb gyakorlatnak és a hazai jogszabályi környezetnek is mindenben megfelelő, többmillió ügyfél valamennyi tranzakciójára kiterjedő egységes, integrált adatfeldolgozás, amely lehetővé teszi az egyszerűbb, könnyebb, gyorsabb kiszolgálást és ügyintézést a lakossági, kkv és nagyvállalati ügyfelek számára. 2013 októberétől a teljes lakossági ügyfélkör vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati folyamatát már az új rendszer fogja kiszolgálni, amely 2014-ben éri el teljes funkcionalitású, a mobil termékekre is kiterjedő működést.
Keszég Attila, a Magyar Telekom lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese az új rendszer indítása kapcsán elmondta: „Az ügyfélélmény javítását, valamint az online működést előtérbe helyező stratégiai céljaink szempontjából kulcsfontosságú, hogy a Magyar Telekomnál korszerű, integrált és megbízható ügyfélkapcsolati és számlázási rendszert vezessünk be. Célunk, hogy az új rendszert ügyfeleink érdekében minél hamarabb üzembe helyezzük, miközben biztosítanunk kell szolgáltatásaink folyamatos működését, valamint ügyfeleink kényelmét és minőségi kiszolgálását. Felelős, ügyfélközpontú szolgáltatóként szeretnénk megvalósítani ezt az egyedülálló korszerűsítést, amely az ügyfélkiszolgálásban is erősítheti a Telekom piacvezető pozícióját, ezért is döntöttünk a lépcsőzetes bevezetés mellett.”
A teljes funkcionalitás elérésével új formátumú, egyszerűbb és könnyen áttekinthető számlákat bocsát majd ki a Telekom. Az új generációs rendszer lehetővé teszi az egységes Telekom számla megvalósítását is, valamennyi szolgáltatásra kiterjedően. További kedvező változások is lesznek a számlázásban, így például átláthatóbban jelennek meg az igénybe vett kedvezmények. A korszerű informatikai háttérnek köszönhetően várhatóan emelkedik a sikeres tranzakciók aránya, és csökken a számlapanaszok, reklamációk száma. Az innovatív rendszernek köszönhetően, a régebbi technológiák kiváltásával az üzemeltetési költségek is nagymértékben csökkennek majd.
A méretét és komplexitását tekintve a telekommunikációs iparágban Európa-szerte is egyedülálló új generációs rendszer fejlesztésére és bevezetésére a Telekom eddigi legnagyobb informatikai és üzleti transzformációs projektjének eredményeként kerül sor, amelyet 2010-ben indított a vállalat. A közel 80 vállalati rendszert érintő projektet a cég több mint 300 fős szakértői csapata vezető rendszerintegrátorokkal és közel 70 beszállító céggel szoros együttműködéseben valósítja meg. A beszállítók mintegy kétharmada hazai kis- és középvállalat, ami jelzi a magyar IT iparág európai szintjét és a Telekom elkötelezettségét a magyar kkv szegmens versenyképességének erősítésére. A projekt méreteit jellemzi, hogy a tervezési dokumentáció több mint 70 ezer oldalt tett ki, és eddig több mint 10 ezer tesztelést végeztek a megvalósításán dolgozó szakemberek.
Az integrált rendszer indításához szükséges informatikai átállás és adatmigráció miatt 2013. április 17. és 21. között egyes ügyintézési lehetőségek csak részlegesen lesznek elérhetők a Telekom üzleteiben, továbbá nem lesz mód önkiszolgáló ügyintézésre telefonon vagy online felületen. Április 20-án, szombaton az üzletek zárva tartanak. A tervezett rendszerindítás zökkenőmentes lebonyolítása érdekében a Telekom arra kéri ügyfeleit, hogy ezekre a napokra ne időzítsenek ügyintézést, ha az nem feltétlenül szükséges. A tervek szerint hasonló átállásra kerül sor 2013. júliusban és októberben is. A Magyar Telekom által nyújtott szolgáltatások zavartalanul működnek az átállás ideje alatt is, a rendszerindítás nem érinti a létesítési és hibaelhárítási munkákat sem. Az új ügyfélkiszolgáló rendszer indításával kapcsolatos tudnivalókról a Telekom több kommunikációs csatornán keresztül is tájékoztatja ügyfeleit.
Te jó ég!
Eddíg is két-három havonta félre számláztak!
Most akkor már havonta lesz reklamációm ?
Örökre is bezárhatnának. De előbb hadd függetlenítsem az általuk elnyomásban tartott telefonomat
Pfff primitívek vagytok….. Miért zárjon be?? Mit gondolsz másnál nem kell számlát fizetni??? Ha meg valami a számlában nem stimmell akkor meg javítják és jóváírják ami nem jogos…. De persze ti nagyon okosak és hibátlanok vagytok…. Üszők
Eddig amikor tarifát váltottam minig elb…ták. Persze utólag jóváírták, de 2 hónapig 10-20 ezer forint minusz az ő hibájuk miatt… Ráadásul a márc. 20–án online leadott reklamációmra még semmi válasz, pedig azt írták max. 15 nap. Megint lehet bemenni…
Nem hiszem el, hogy ilyen tudatlan tarsadalomban elek… Ezt a cikket eltudjatok olvasni meg velemenyt alkotni, de a szolgaltato altali ASZF-et mar nem… A tudatlansag alapjan rohadt konnyu ilyen szep kommenteket irni… Konyorgom, legyen mar annyi eszed, hogy legalabb megprobalsz utana olvasni, ha meg nem sikerul akkor gondolom te is az a fajta mentalitasu ember vagy, aki azonnal hivja az ugyfelszolgalatot es orditozik, hogy ez miert igy/ugy van… Ha valakinek nem tetszik, hogy egy korszerubb programmal fog tortenni a kiszolgalas, az miert valasztja a T-t? Mar evek ota tudja mindenki, hogy “ilyen-olyan sz*r a T…” de megis mindenki ott fizeti a kis szamlait… A te ugyed konnyitik meg, fogd fel. Ha nem sikerul, tenyleg allj felre kicsit…
Szarok az aszf re, en azt látom hogy lefedettségről konkrétan hazudnak, számláznak a semmiért, az ügyintézés sebessége arra enged következtetni hogy a Tpontokban csimpánzok dolgoznak, nem utolsó sorban pedig a net előfizetések sebessége is kamu, a 12 megas előfizura kapok kb 7et jó esetben, csúcsidőben 4et amire évek óta az a válasz h. sajnálják de nincs még kiépítve rendesen a rendszer. Szuper, de akkor mi az anyám rá fizetek? Ja, és más szolgáltató nincs közelstávol, ők monopol helyzetbe vannak én meg meglőve. Szal kuss legyen, igenis van okom pampogni, magasról szarnak az emberre