Szerte a világon emberek ezrei jelezték, hogy az elmúlt pár órában már nem tudnak csatlakozni az App Store áruházba. Nem lehet alkalmazásokat letölteni, nem lehet frissíteni a már meglévőket. Nem működik a letöltés sem az iOS eszközökön sem pedig az iTunes áruházban az asztali gépeken.
A fejlesztők közben jeleték, hogy az Apple állítólag semmilyen előre betervezett karbantartást nem jelzett feléjük, de ők sem tudják az alkalmazásaikat frissíteni, vagy szerkeszteni. Elképzelhető az is, hogy a nagy szerverleállás oka a hamarosan érkező OS X Mountain Lion operációs rendszer startjára való felkészülés csupán az Apple részéről.
Mindenesetre az Egyesült Királyság, az USA, Szingapúr, Malajzia, Ausztrália, Indonézia és Kuwait felhasználói is jelezték a hibát. Ha bármi továbbit megtudunk, azonnal jelezzük, addig is azt kérdeznénk, hogy itthon Magyarországon mi a helyzet, működnek a letöltések, frissítések az App Store áruházból?
Update #1: A Mac App Store áruházat úgy néz ki nem érinti a hiba, csupán az iOS eszközökre lévő alkalmazásokat.
Update #2: Sajnos egyre rosszabb hírek jönnek, egyeseknek a Game Center profilja is resetelődött. Közben Japánból is hibát jeleznek a felhasználók.
Update #3: Magyarországon is hasonló a helyzet, többen jelezték, hogy nem működik az App Store áruházból a vásárlás. Szerencsére vannak olyanok is, akik tudnak vásárolni és letölteni, frissíteni. Pontosan nem tudni még, hogy mi lehet a hiba oka.
Update #4: Elvileg a helyzet változatlan, legutóbb Észtországból és Litvániából jelentették a problémát.
Update #5: Úgy néz ki, hogy a hiba javítása elindult, mivel egyeseknek már sikerült alkalmazást letölteni és frissíteni. Mindezt úgy tudták megtenni, hogy kiléptek, azaz kijelentkeztek a profiljukból, majd egy készülék ki- és bekapcsolás után bejelentkeztek újra.
Információ! Az iOS eszközökön ezt a Beállítások/Áruház/Apple ID-ra való kattintással lehet megtenni, majd kijelentkezés. A bekapcsolás után újra fogja kérni az azonosítót, amennyiben alkalmazást töltenénk le.
Vigyázat! Csak az jelentkezzen ki, aki ismeri a jelszavát és vissza is tud jelentkezni. Aki nem, az inkább várjon! A kockázatokról és mellékhatásokról… de hiszen tudjátok!
megy:)
Nem megy!
Ezt a hátteret valahogy el tudnátok nekem küldeni? :) nagyon tetszik
Utánanézünk a kérésednek, hogy mit tehetünk az ügy érdekében! :)
Léci nekem is küldjétek el a hátteret. Nagyon köszönöm!
Ha meglesz, elküldjük!
Én is kérem szépen a hátteret! Köszi! :)
Nem megy!:)
Nekem se működik… Akkor valószínűleg ezért nem megy most az iTunes Match sem?
Valószínűleg igen.
Nekem iPad-en és iPhone 3GS-en megy, iPhone 4S-en és MacBook Air-en nem. PC-n viszont megy az iTunes. Érti a fene.
Nekem iPhone-on nem megy, de az iPad-en igen. Érdekes…
Kijelentkezés után se megy :/ legalábbis nálam
En a nap folyaman eleg sokat turkaltam az App Store-ba Mac-en es iPhone-on is. iPhone 4-en 2x leallt a letoltes, de ezert inkabb a szar mobilnetet okolnam.
Mindenkinek jobbulast!
Egy kis segítséget kérnék!
Én már régóta vártam ezt a kis lehetőséget és végre megjelent magyarországon is örültem mint majom a farkának. Kifizettem a 25 eurót és ezek után elkezdtem matchelni a zenéimet. Az első észrevétel az volt, hogy nem nagyon akar menni. Volt hogy a legelső lépésnél állt 10 perceket, leállítottam és újraindítottam. Aztán a számok felismerése résznél van hogy 30 szám után van hogy 250 szám után már befagy. Akkor is újraindítottam a folyamatot.A harmadik lépésig ha el tudok jutni elkezdi feltölteni az ismeretlek számokat az icloudba. Miután ez megtörtént ugyanolyan minőségben és kinézetben kapom vissza a számot az iphonera.Ha visszakapom! Ugyanis az iphoneon vannak jelenleg olyan számok ugye amit a match még nem volt képes feltölteni a felhőbe, az a számcímek szokásos fekete félkövér betűtípúsai helyett szürkén jelennek meg és nem lehet rákattintani. Emellett előtérbe kerül a genius is a zene alkalmazásban ami nekem nem kell :D.Azokkal a számokkal amiket visszakaptam és lejátszok honnan tudjam hogy történt e valami? Mert nem kaptam hozzájuk albumborítót sem a címek nem változtak és így most fogalmam sincs hogy egyeltalán ér-e valamit a match. Nem a 25 eurón van a hangsúly hanem hogy kibaszásnak érzem hogy nem kaptam meg amit megígértek. Várható hogy jobb lesz ha már egy ideje működik? Vagy ez az appstore leállás lehet a háttérben? Ma reggelre pedig az itunes bal oldali sávjából is elillant az itunes match menüpont. Innen az oldalról a direkt linkről értem csak el. Előre is köszönöm,
Mátyás
Nekem továbbra sem megy… vannak még hozzám hasonló sorstársak, akiket ugyanígy beszopatott az Apple…?
Hab a tortán, hogy se iPad-en, se iPhone-on, se iMac-en vagy a Macbook Pro-n nem tudok semmilyen alkalmazást letölteni vagy frissíteni.
Próbálj meg kijelentkezni az iOS eszközeiden (Beállítások/Áruház/Apple ID/Kijelentkezés), majd ki-bekapcsolás, aztán újra bejelentkezés.
Nem megy :( Elindul a letöltés, elmegy a 3/4-ig, majd visszaugrik az elejére, és kezdi előről… 4-5 ilyen után pedig kiírja, hogy nem lehet letölteni.
Hm, ez érdekes. A hétvégi hibánál be se jött az áruház, tehát nem is látta azt, nem lehetett csatlakozni. Ha van iTunes mentésed javaslok egy teljes újratelepítést. Mentsd le a dolgaid, majd Beállítások/Általános/Visszaállítás. Ha ez sem oldja meg, akkor szerviz. De előtte érdemes lenne megnézni, hogy Wifi-n és 3G-n is ezt tapasztalod-e, mármint, hogy újraindul az appok letöltése.
Sajnos 3G előfizetésem nincs, a megjelenés után (iPhone 4) még ausztráliában vettem függetlenül. A probléma viszont valószínűleg nem a telefonnal van, ugyanis az iPhone, az iPad (1st gen), a Macbook Pro és az iMac is ezt csinálja. A saját fiókomra is gyanakodtam már, ezért csináltam egy másikat, de ugyanaz a történet. Holnap kipróbálom, hogy nem itthoni net esetében is produkálják-e ezt a problémát, de már ötletem sincs, hogy globálisan mi okozhat ilyet :S
Azért köszi szépen a tippeket (a visszaállítást is már eljátszottam egyszer).
Szívesen Methos! Sajnálom, hogy nem segítettek az előzőek, de szerencsére így itt tuti nem az eszközökkel lesz hiba. Ha ilyen sok Apple eszközön is ezt tapasztalod, akkor szerintem a profiloddal lehet valami gond. Érdemes lenne holnap felhívni az Apple itthoni hivatalos információs vonalát (06 80 983 824) és rákérdezni, hogy tudnának-e ebben segíteni. Remélem sikerül javítaniuk!
Köszi a telszámot, felhívom majd őket!
Én 1órával ezelőtt tapasztaltam, hogy nem tudok letölteni eddig a napokban semmilyen probléma nem volt. 4napos a készülékem előtte levőn sem volt probléma várakozás szürke négyzet és semmi.. :S Mindenki másnak működik már??
Engem is megszopatott ez hajnali 1 körül, épp, amikor a Skype app híres az omladozásról és egyéb problémáiról. És nem bírtam újratenni. Legutóbb, pedig a jelszavamat találta “hibásnak”, ez tegnapelőtt(előtt) volt.
Idegesítő…
Most sem működik az app store.azt írja hogy nem lehet kapcsolódni!mi lehet a baj?IOS6 van fent de eddig működött.Már két napja nem jó,nem tudok tölteni
A ki és vissza jelentkezés megoldotta a problémát! Köszi
Szeretnek érdeklődni nem enged be az ituns , pedig tudom a jelszavamat! ( a régi bank kartyamat el vesztettem és az újat nem engedi be!? Így semmit sem tudok frissíteni !! Tud nekem valaki tanácsot adni?
Ide várom a tanácsokat kbzb@freemail.hu köszönöm