Egyre jobban pörög az okosóra biznisz

HusztiD 2018.12.13. 09:55 Apple, Apple Watch, Kiemelt hírek 0 db 204

og

Egyre nagyobb és nagyobb népszerűségnek örvendenek az okosórák a felhasználók köreiben – legalábbis erre enged következtetni az IDC legújabb felmérése. A csapat a harmadik negyedéves eladásokat vizsgálta meg, s az előző év ugyanezen időszakához hasonlították. A piac 26,3 milliós eladásról 32 milliósra nőtt, ami éves szinten 21,7 százalékos növekedési rátának felel meg.

A legtöbb eladást produkáló gyártó továbbra is a Xiaomi, kiknek sikerült 3,6 millióról 6,9-re növelniük eladásaikat. Éves szinten vizsgálva 90,9 százalék százalékos a növekedési mutatójuk. Második helyen az Apple található meg, kik 1,5 millióval emelték számaikat, ami 54 százalékos plusznak felel meg az előző év ugyanezen időszakához képest. Ha a piaci megoszlást vizsgáljuk, akkor a kaliforniaiak 13,1 százalékot tudhatnak maguknak.

Mondhatni stabilan tartja harmadik helyét a Fitbit, ugyanis az előző vizsgált időszakhoz képest 100 ezerrel passzoltak el kevesebb kiegészítőt. Tavaly még 13,7 százalékos megoszláson álltak, addig most 10,9 százalékosra csökkentek. A Huawei csupán 300 ezerrel növelte eladásait, míg a Samsungnak sikerült dupláznia, s legutóbb már 1,8 millió terméket adtak el világszerte.

idcwearablestotal

Fontos megjegyezni, hogy az alábbi felmérésben az úgynevezett viselhetők kategóriát nézték az IDC szakijai, amibe az okosóráktól kezdve a kiegészítőkig mindent egy kalap alá vettek. Nyilván érdekesebb lett volna akkor a helyzet, ha magukat, az okosórákat vizsgálják, hiszen akkor biztos, hogy jobb piaci megoszlásokat ér el az Apple. Mindenesetre így sem panaszkodhatnak, hiszen egészen jól teljesítettek.

Figyelem! Kihagyhatatlan akcióval vár rád az iDoki! Ne maradj le róla, hisz ettől neked is leesik az állad!

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!