Elégedettségi indexben ismételten az Apple nyert

HusztiD 2016.06.06. 11:57 Apple, Egyéb 0 db 127

satisfaction

A tavalyi év folyamán az American Customer Satisfaction Index alapján az Apple és a Samsung egyenlően, 80 százalékosan ért célba. Már ez akkor igaz, ha az elégedettségi indexről beszélünk. A legújabb felmérések szerint idén már az almások büszkélkedhetnek a többlettel, ugyanis 1 százalékkal elégedettebbek termékeikkel a felhasználók.

A Samsung továbbra is 80 százalékos elégedettségi indexszel büszkélkedhet, míg a Levono-Motorola 2 százalékal javított, így mostantól 77 százalékos aránnyal dicsekedhetnek. A HTC 75, miközben az LG 74-et tudhat magának. Ha pedig a Microsoft Mobile-t nézzük, akkor szintén 74 százalékról beszélhetünk. Az egyéb kategóriába sorolható kisebb gyártók pedig összességében 73 százalékot értek el.

Annak ellenére, hogy az Apple nyert ebben a kategóriában, nem jelent túl sok mindent, ugyanis minimális különbségekről beszélhetünk. Ha mondjuk egy iPhone 6 Plus-t hasonlítunk a maga 85 százalékával egy Galaxy Note 5-höz, akkor itt egyetlen egy százalékkal az Apple marad alul. A legújabb felmérésben globálisan vizsgálták a dolgokat, vállalatokra külön-külön lebontva.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!