Jóváírást ad a Vodafone, a Magyar Telekom és a Telenor a hívásokból

Tian 2013.03.16. 12:57 Egyéb 9 hozzászólás 990

A mobilszolgáltatásban is vannak részleges fennakadások azokban a térségekben, ahol akadozik az áramellátás, amiatt ugyanis a mobilszolgáltatók bázisállomásai sem kapnak áramot. A Vodafone és a Magyar Telekom is jelezte: jóváírást ad ügyfeleinek a március 15-i hívásokból, tekintettel a rendkívüli helyzetre.

A Vodafone azt közölte pénteken, a szokatlan márciusi időjárás miatt elakadt vagy vészhelyzetbe került ügyfeleit kívánja segíteni azzal, hogy a vészhelyzet során lebonyolított hívások költségeit jóváírja. A Magyar Telekom minden mobilos ügyfele számára jóváírást biztosít az országban kialakult hóhelyzet miatt.

A társaság pénteki közleményében azt írta: tekintettel arra, hogy a bajba jutottak, hóban rekedtek, családtagjaik, ismerőseik és a mentésben résztvevők számára a mobiltelefon milyen nélkülözhetetlen segítséget jelentett és jelent, a Telekom minden mobilos ügyfele számára ingyenes perceket biztosít a március 15-i, pénteki napon folytatott beszélgetésekből.

Mindkét mobilszolgáltató jelezte, hogy a jóváírás részleteiről később, várhatóan a jövő héten ad bővebb tájékoztatást. A Telenor pénteken Facebook-oldalán közölte, hogy a rendkívüli időjárás okozta áramszünetek miatt Szabolcs-Szatmár-Bereg és Hajdú-Bihar megyében, valamint a Dél-Dunántúlon szórványosan akadozik a szolgáltatás.

Közleményük szerint a bázisállomásokat áramkimaradás esetén saját tartalék akkumulátoraik látják el árammal, de ezek kapacitása is véges. A szolgáltató szakemberei igyekeznek az érintett területeken aggregátorokkal biztosítani az áramellátást, de vannak olyan bázisállomások, amelyek nem megközelíthetőek. Hozzátették, hogy a kimaradó állomások forgalmát ideiglenesen a környező állomások veszik át.

A Vodafone-nál a kialakult áramszünetek csütörtök kora estétől szakaszos szolgáltatáskiesést okoznak Borsod-Abaúj-Zemplén megye déli, délkeleti részén, Hajdú-Bihar észak és északkeleti területein, valamint Szabolcs-Szatmár-Bereg egyes részein – közölte a szolgáltató az MTI-vel pénteken. A hang- és a mobilinternet szolgáltatásban egyaránt kiesést észlelhetnek a három megye egyes városaiban, így Nyíregyháza, Kisvárda, Sátoraljaújhely, Szerencs, Tokaj, Sárospatak egyes részein is. A helyreállítást nehezíti, hogy a havazás miatt egyes bázisállomások szinte megközelíthetetlenek.

Időközben a Telenor is tájékoztatta ügyfeleit, miszerint ők is jóváírást kapnak a hívások és az SMS-ek költségeiből. A Telenor Hungary Facebook oldalán a következő szöveg olvasható: “A szélsőséges időjárási és közlekedési körülményekre tekintettel jóváírjuk ügyfeleink belföldi hívás és sms költségeit a katasztrófa sújtotta térségekben. Pontos részleteket a jövő héten osztunk meg veletek.”

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Jelenleg a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatója. Korábban a Szifon.com cikkírója, majd 2012-től az iPhoneHungary csapat tagja. Szabadidejében előszeretettel tanulmányozza a fotózás és a videókészítés fortélyait.

9 hozzászólás

  1. indyer - 2013.03.16. 13:56

    Hahaha mèg jo hogy 14.-èn csütörtökön kezdődött minden! Az emberek legtöbbje már akkor is el volt akadva estère!
    Mekkora felajánlás! Nem fèrt volna nekik bele hogy 14.-ére is kiterjesszèk!
    Na mindegy mit is vártam!

  2. Dani - 2013.03.16. 21:44

    Nem vitték volna tulzásba véletlenül sem

  3. p0rn - 2013.03.16. 23:32

    Ennyit se kötelesek adni gyerekek…

  4. indyer - 2013.03.17. 01:33

    Persze hogy nem…
    Csak èn szerencsès voltam mivel kb 5-6 óra után nagy nehezen de mèg haza tudtam vergődni csütörtököm! Ez boldogsággal is tölt el de az nem ,hogy erre nem sok esèly volt s ezmiatt a párommal fokyamatosan tartottam a kapcsolatot telefonon!
    Ha adnak valamit vagy adják rendesen vagy sehogy…

  5. chris - 2013.03.17. 02:02

    2* ad ki gyorsan ad?

  6. HunXPlayboy - 2013.03.17. 11:31

    Ilyen az igazi magyar!!! Fogadd már el úgy ahogy adják! Ennyit sem kötelesek adni. Nem kell ócsárolni őket ezért. Azért lehet hogy drágák és kiszipolyozzák a népet, de ez azért elég szép gesztus. Tudom többet is lehetett volna de ez nem igazán feladatuk. Az meg hogy a Vodafone azért ad vissza pénzt mert kb senki nem tudott telefonálni, és így próbálja elhárítani a pereket magáról az megint más tészta.

  7. Hehehe - 2013.03.17. 11:57

    Dani! Ird már le légyszi részletesebben, hogy szerinted hogy lett volna korrekt ez a kedvezmény! Nagyon kváncsi vagyok a véleményedre. Ugyanígy indyer véleménye is érdekelne. Ha ti lennétek a cég vezetói, hogy csináltátok volna ezt? A hozzászólásotokból látszik, hogy nagyon jól felkészül, információkkal ellátott komoly szakemberek vagytok, szeretnék adni a véleményetekre.

  8. indyer - 2013.03.17. 12:29

    Kedves Hehehe!
    Gondolom nálatok csak azt köszöntitek fel karácsonyra aki szent este ott van nálatok! Ha valaki csak másnap megy oda vagy előző nap van nálatok annak nem adjátok oda az ajándèkát! Èn nem irom meg ,hogy mit tettem volna s engem nem is èrdekel ,hogy mennyit fizetek!
    Viszont azokkal együttèrzek akik csütörtökön ott ragadtak valahol de voltak olyan szerencsèsek ,hogy péntekre kiszabaditották őket s hazamehettek! Így ők csütörtökön kint èjszakáztak s telefonálgattak s nekik nem jár semmi! Ha valaki nem töltött kint a hidegben kettő napot csak egyet akkor annak nem jár semmi csak a szája! Csütörtökön már az emberek nagy rèsze kint volt leragadva valahol kevesen lehettek akik csak pènteken indultak utnak már azèrt is mivel addigra minden mindenhol le/el volt zárva! (Nèmetországban a roaming hivás díja egy német állampolgárnak olcsobb mint nekünk a belföldi hivás! Nem hiszem ha kettő napra kiterjesztenèk a kedvezmènyt tönkrementek volna benne a szolgáltatok)
    Na de nem baj vèdd csak a szolgáltatókat igy se zsigerelik ki az embert elèggè!

  9. Goya - 2013.03.17. 21:54

    Ha maguktól nem tették volna ezt a felajánlást senkinek eszébe nem jutott volna panaszkodni, mert senkiben fel sem merülne, hogy van ilyen opció. De így, hogy megtették mindenki rinyál, hogy miért csak ennyit. Hihetetlen…

Szólj hozzá Te is!

Kattintás ide a válaszadás megszakításához.