Ezek voltak a 2020-as év legjövedelmezőbb előfizetéses modellen alapuló alkalmazásai

HusztiD 2021.02.15. 09:55 Egyéb, iOS, Kiemelt hírek 0 db 144

app-store-hero

Az utóbbi hetekben több érdekes kimutatásról olvashattunk, melyekben sorra derültek ki, hogy mik voltak a terndek az előző év folyamán. A Sensor Tower csapata ezúttal egy kicsit másabb szemszögből közelítette meg a dolgokat, hiszen arra voltak kíváncsiak, hogy melyek voltak iOS-en a legjövedelmezőbb alkalmazások.

Fontos megjegyezni, hogy az alábbi statisztikában a legjövedelmezőbb előfizetéses modellen alapuló applikációk vannak reprezentálva, melyekből ezúttal kimaradt a játék szekció. Talán nem volt titok eddig sem, de a legtöbbet kaszáló app a YouTube volt, melyet a Tinder követ második, majd a Disney+ a harmadik helyen.

Így néz ki egyébként a top 10-es lista:

  1. YouTube
  2. Tinder
  3. Disney+
  4. Pandora
  5. Bumble
  6. Hulu
  7. HBO Max
  8. YouTube Music
  9. ESPN
  10. Amazon Music

Érdemes azt is megjegyezni, hogy a tavalyi évben, a pandémiának is köszönhetően a piac 34 százalékot nőtt. Ameddig 2019 folyamán 9,7 milliárd dollárt szereztek meg előfizetéses modellek alapján a fejlesztők, addig egy évvel később, 2020-ban ez az arány 13 milliárdra ugrott.

Vajon idén mi lesz a trend, hogy zárja az évet a szegmens?

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!