A Covid-19 pandémia alatt az Apple a legintimebb márka

HusztiD 2020.10.08. 09:55 Apple, Kiemelt hírek 0 db 120

apple_store_oxmoor_steeber

Mint minden évben, úgy idén is elkészült az MBLM idei felmérése arra vonatkozóan, hogy mely márkák a legszemélyesebbek a felhasználók visszajelzései alapján. Eme tanulmányt májusban adta ki az MBLM, azonban most egy újabbat is közzé tettek, ahol az aktuális témának, a koronavírusnak adnak főszerepet, hogy mégis milyen lett az emberek kapcsolata a nagyvállalatokkal a pandémiás időszakban. Összesen 3 ezer ember vett részt a kimutatásban.

A májusi felmérés alapján az Apple ugyan a harmadik helyre csúszott, azonban a mostaniban az első helyre jött vissza, s ezzel nyerte el a legszemélyesebb márka megjelölése címet. Második helyen az Amazon, míg harmadikon a Google található meg a tech óriások közül. Hihetnénk, hogy talán az Apple-höz hasonló tech óriásoké a top 10-es lista, azonban láthatjuk, hogy ezúttal két autógyártó, a Toyota és a Chevrolet is helyt kapott a felhasználói visszajelzések alapján.

További érdekesség, hogy a felhasználók 23 százalékkal mutatnak nagyobb intimitást egy-egy márka felé, ami lényegében annyit tesz, hogy több emocionális dolgot kötnek a brand-ekhez. Ameddig az Apple a nők és az Y generáció válaszadói között volt a legnépszerűbb, addig az Amazon a férfiaknál aratott nagy sikert, illetve a kimutatás alapján a nőkben eleve nagyobb intimitást mutattak a márkák iránt, mint a férfiak.

apple-most-intimate-covid-brand-all-brands

Ha ti rangsorolnátok, akkor számotokra mely márkák állnának legközelebb?

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!