Egyre többet költenek a felhasználók az előfizetéses modellen alapuló szolgáltatásokra

HusztiD 2020.02.13. 09:55 App Store, Apple, iOS, Kiemelt hírek 0 db 115

app-store-gold-icon

Ahogyan véget ért a 2019-es év, úgy készített egy új kimutatást a Sensor Tower csapata. A legújabb statisztikában sajnos csak az amerikai adatok szerepelnek, de általa megtudhatjuk, hogy egyre többet költenek a felhasználók az App Store-ban és a Google Play áruházban az előfizetéses modellen alapuló appokon belül.

Az elemzőcsapat 2016-tól készít folyamatosan hasonló felmérést, s a mostanihoz képest mondhatni, de kis számokkal rendelkeztek. Ekkor az iOS felhasználók 1,3 milliárd dollárt költöttek el az évben az előfizetésekre, míg a Google Play-ben még kisebb arányokról, 194 millióról beszélhettünk.

Amennyiben az elmúlt évi adatokat nézzük, akkor láthatjuk, hogy növekvő tendenciát mutatnak a számok. Az App Store-ban 2019-ben összesen 3,6 milliárd dollár volt az, mely konkrét előfizetésekre ment el, míg a Google platformján ennek az egyharmadáról, 1,1 milliárdról beszélhetünk.

annual-spending-top-100-united-states-subscription-apps-by-platform-sensor-tower

Várhatóan tovább emelkednek a számok az idei év folyamán is. A Sensor Tower szerint a legsikeresebb alkalmazás a Netflix, YouTube és Tinder triója volt, hiszen jelenleg ezen appokat használják leginkább az emberek.

Nálatok mi a helyzet? Ti előfizettek rendszeresen valamilyen szolgáltatásra?

Próbáltad már az iHungary alkalmazást?

iHungary (AppStore Link) iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD

Besorolás: 4+4.5

Ár: Free Letöltés

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!