Az utóbbi hetek folyamán egyre több felhasználói bejegyzés árasztotta el az Apple, illetve különböző oldalak fórumait. A visszajelzések alapján sokan nem kapnak e-mailben számlát az Apple-től egy-egy App Store vásárlást követően.
Aki korábban vásárolt egy appot, vagy alkalmazáson belül fizetett elő bármire, az megszokhatta, hogy folyamatosan kapott a regisztrált e-mail címére számlákat az Apple-től. Jelenleg nem tisztázottak a miértek, de úgy tűnik, hogy a legtöbben már október vége óta nem kaptak semmilyen számlát az almásoktól. Sokakat idegesít, hiszen nem tudják így megfelelően ellenőrizni, hogy mit vásároltak, azonban szerencse, hogy az alábbi trükk segítségével kiküszöbölhetjük a problémát:
- Nyisd meg a Beállítások appot
- Bökj a nevedre, majd az iTunes és App Store opcióra
- Bökj a saját Apple ID-dre, majd az Apple ID megtekintése funkcióra (lehetséges, hogy kérni fogja a jelszavad)
- Görgess le a vásárlási előzményekig és bökj rá
- Keresd meg az adott alkalmazást, melyről nem kaptál számlát, majd bökj rá
- A legalsó opcióval, az újraküldéssel kaphatsz új számlát (fontos, hogy ez csak a fizetős appoknál működik, ingyeneseknél nem)
Nálatok egyébként mi a helyzet? Részetekre sem küld mostanában számlát az Apple, vagy minden továbbra is rendben működik?
Információ! Tudtad, hogy kiemelt ajánlattal vár az iDoki?