Az utóbbi időben nem küld számlákat az App Store vásárlásainkról az Apple

HusztiD 2019.12.12. 13:55 App Store, Apple, iOS 0 db 731

SCREEN-SHOT-2019-12-09-AT-5.40.30-PM

Az utóbbi hetek folyamán egyre több felhasználói bejegyzés árasztotta el az Apple, illetve különböző oldalak fórumait. A visszajelzések alapján sokan nem kapnak e-mailben számlát az Apple-től egy-egy App Store vásárlást követően.

Aki korábban vásárolt egy appot, vagy alkalmazáson belül fizetett elő bármire, az megszokhatta, hogy folyamatosan kapott a regisztrált e-mail címére számlákat az Apple-től. Jelenleg nem tisztázottak a miértek, de úgy tűnik, hogy a legtöbben már október vége óta nem kaptak semmilyen számlát az almásoktól. Sokakat idegesít, hiszen nem tudják így megfelelően ellenőrizni, hogy mit vásároltak, azonban szerencse, hogy az alábbi trükk segítségével kiküszöbölhetjük a problémát:

  1. Nyisd meg a Beállítások appot
  2. Bökj a nevedre, majd az iTunes és App Store opcióra
  3. Bökj a saját Apple ID-dre, majd az Apple ID megtekintése funkcióra (lehetséges, hogy kérni fogja a jelszavad)
  4. Görgess le a vásárlási előzményekig és bökj rá
  5. Keresd meg az adott alkalmazást, melyről nem kaptál számlát, majd bökj rá
  6. A legalsó opcióval, az újraküldéssel kaphatsz új számlát (fontos, hogy ez csak a fizetős appoknál működik, ingyeneseknél nem)

Nálatok egyébként mi a helyzet? Részetekre sem küld mostanában számlát az Apple, vagy minden továbbra is rendben működik?

Információ! Tudtad, hogy kiemelt ajánlattal vár az iDoki?

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!