Változások várhatóak az Apple médiakampányaiban?

HusztiD 2019.06.05. 13:55 Apple, Egyéb 0 db 30

Screen-Shot-2019-05-30-at-1.58.30-PM-1

Az Adweek beszámolója alapján az Apple reklámügynökségénél, a TBWA\Media Arts Lab-nál apróbb, azonban a jövőre nézve fontos változások zajlottak le, ugyanis új vezetőket neveztek ki Geoff Edwards és Chuck Monn személyében. A két vezető korábban számos projekten dolgozott, azonban mostantól az almások szolgáltatásait és telefonjait fogják nyomni.

Edwards korábban a díjnyertes Brent Anderson-nál dolgozott, s nem volt eddig szerencséje az Apple termékeihez, így teljesen új arcnak számít a TBWA/MAL-nál. Chucknál kicsit másabb a helyzet, hiszen ő idestova 20 évet húzott le a már említett TBWA/MAL-nál, ahol számos Mac, iPhone és iPad kampányban vett részt, azonban még csak most jutott el ő is a vezetői szintig.

Milyen új kampányokra számíthatunk? Szolgáltatások terén az Apple vezetői által, a március folyamán bemutatott termékekre gondolhatunk, mint az Apple Arcade, Apple TV+, de még ide sorolhatjuk az Apple Music-ot, Apple Pay-t és az Apple Card-ot egyaránt. Nehéz most belemenni, hogy az iPhone reklámok mennyiben fognak változni, de vélhetően megtartják a nagy sikernek örvendő Shot on iPhone sorozatukat, de ezen felül reméljük, hogy újabb nagyszerű videókat várhatunk az almásoktól.

Próbáltad már az iHungary alkalmazást?

iHungary (AppStore Link) iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD

Besorolás: 4+4.5

Ár: Free Letöltés

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!