Egyre többet költünk az alkalmazáson belüli vásárlások alkalmával

HusztiD 2018.04.20. 10:25 iOS, iPhone 0 db 21

app-store

A Sensor Tower csapata új felmérést adott ki, melyből megtudhattuk, hogy egyre nagyobb keletje van az alkalmazáson belüli vásárlásoknak. Mint tudjuk, a fejlesztők több éve vezették be eme üzleti modellt, s hosszabb távon vizsgálva is úgy néz ki, hogy jól tették. Általában az ingyenesen letölthető alkalmazásokban van jelen az opció, s vaskos pénzekért extrákat vásárolhatunk meg az adott appokhoz.

Az elemzők szerint Amerikában minden aktív iPhone-ra átlagolva 58 dollárt költöttek előző év folyamán az emberek, míg 2016-ban ez az arány csupán 48 volt. Ha tovább bontjuk ezt az 58 dodót, akkor abból 36 zöldhasú származott játékokból, míg a maradék a szórakozás, zene, közösségi és az életstílus programokénak bevételéből tevődött össze. Ide természetesen a Netflix és egyéb hasonló szolgáltatók is beletartoznak. A felmérésben az olyan alkalmazások, mint az Uber, vagy Amazon adatai nem szerepelnek.

Az első ábrán egyébként pont azt láthatjuk, hogy mennyivel nőttek az adott kategóriák letöltései a 2016-os eredményekhez képest.

us-iphone-downloads-per-device-2017

A második diagramról szintén érdekes adatok olvashatóak le, ugyanis ott azt mutatja, hogy mely kategóriákban mennyit költöttek el az emberek az alkalmazáson belüli vásárlások alkalmával.

us-iphone-revenue-per-device-2017

Sajnos arról egyelőre nincsenek kimutatások, hogy nálunk, avagy Európa szerte milyenek az arányok. Ti mennyire szoktatok élni az alkalmazáson belüli vásárlásokkal? Illetve azon belül mikre szoktatok költeni?

Figyelem! Tavasz alkalmával brutális akcióval vár az iDoki, illetve a megfelelő kiegészítőkről se feledkezz meg!

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!