Az Apple hivatalosan reagált az iTunes-t érintő súlyos bugra

HusztiD 2016.05.17. 09:53 iTunes, Kiemelt hírek 3 db 203

artboard-11

Talán ti is találkoztatok azzal a problémával, hogy az iTunes zenekönyvtáratokban a saját zenéitek köddé válnak. A beszámolók szerint nem egyedi ez a probléma, ugyanis világszerte adtak erről visszajelzést az Apple felé. A hétvége folyamán az almások hivatalosan elismerték a problémát, illetve megígérték, hogy ezen a héten kiadnak egy új iTunes frissítést (ami egyébként már tegnap este óta elérhető), amely feltehetően megoldást jelent a felhasználók számára.

A jelenlegi hírek szerint, amik már letörlődtek a gépünkről, azt csak akkor tudjuk visszaállítani, ha rendelkezünk Apple Music vagy iTunes Match előfizetéssel. Amennyiben nem, akkor sajnos szembe kell nézni a kész tényekkel, hiszen ha nem volt róla biztonsági másolatunk, akkor bizony kámforrá váltak.

Továbbá a vállalat arra kéri a felhasználókat, hogy aki a következő frissítés után is tapasztal hasonlókat, az mielőbb vegye fel velük a kapcsolatot annak érdekében, hogy valamilyen megoldást találjanak. Sajnos világszerte többen jártak úgy, hogy az iTunes vagy Apple Music alkalmazásból eltűnt a teljes zenei gyűjteményük, amelyre még a mai napig nem találtak megoldást.

Mi pedig azt javasoljuk, hogy mindig legyenek biztonsági mentéseitek a személyes adataitokról. Legyen szó akár egy dokumentumról vagy egy általatok készített hangfelvételről, ugyanis mint azt az alábbi példa is mutatja, egy kisebb fajta bug is képes azt köddé változtatni.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Hozzászólások száma: 3 db

  1. Marcell - 2016.05.17. 10:31

    Ha van apple music elofizetesem akkor hogyan tudom visszallitani a zeneket?

  2. Marcell - 2016.05.17. 11:05

    Ha van apple music elofizetesem akkor hogyan tudom visszallitani a lejatszasi listaim es a zeneim?

  3. iDani - 2016.05.30. 11:20

    Legközelebb szépen írok. :)

Szólj hozzá Te is!

Kattintás ide a válaszadás megszakításához