Gondok akadtak az első iPhone 6s és 6s Plus készülékekkel

HusztiD 2015.10.01. 13:16 Apple, iPhone 12 db 4,267

touchid21

Nem telt el egy egész hét, de az Apple support oldalát már sokan elárasztották, hiszen több felhasználónak adódott gondja az új telefonjával. A legtöbb panasz a túlmelegedő Touch ID-ra, a random kikapcsolásokra, a jelentős hangtorzításra, illetve a nem megfelelően működő 3D Touch-ra érkezett. Alább összeszedtük a legérdekesebb problémákat, illetve azok állítólagos megoldását, így aki már rendelkezik az új telefonok egyikével, s hasonló hibákat észlel, annak érdemes lehet kipróbálnia a megoldásokat.

Touch ID: Több iPhone 6s tulaj is beszámolt, hogy a Home gomb/Touch ID eléggé fel tud melegedni az érintésektől, a képernyő feloldásakor. Hogy pontosan mitől van, azt egyelőre nem tudni, azonban ilyen esetben érdemes lehet egy újraindítást csinálni (bekapcsoló gomb és Home gomb együttes nyomva tartása 10 másodpercen át).

3D Touch: Nem csak a mezei felhasználók, hanem bizonyos szaklapírók is beszámoltak a 3D Touch kijelzőt érintő hibáról, amely által nem működik megfelelően (például a linkek betekintése, megnyitása a Safari által). A készülék újraindítása ebben az esetben is megoldást jelenthet, azonban lehetséges, hogy csupán szoftveres bugról van szó.

Hangszórók: Több iPhone 6s és 6s Plus tulaj jelzett ezek kapcsán, hiszen az új telefonoknál jelentősen torzít a hangszóró. Egyelőre nem tudni, hogy szoftveres avagy hardveres problémáról van szó, viszont nem kizárt, hogy mindkettőről. Vannak olyan esetek a Plus modell kapcsán, hogy telefonáláskor rossz hangszórót alkalmaz (ergo randomban kihangosít, illetve a telefon csörgésekor a kijelző fölött lévő hangszóró szólal meg). Több olyan felhasználó akad, akik úgy hiszik, hogy a 6 és 6 Plus telefonokhoz képest romlott a hangszórók minősége. Ezzel kapcsolatosan nem derültek ki bővebb információk.

Kikapcsolás: Akadt pár olyan iPhone 6s tulajdonos, akik arra panaszkodtak, hogy a készülék bizonyos időközönként magától kikapcsol. A hiba okára egyelőre nem jöttek rá, a bekapcsoló gomb megnyomásával ismételten bekapcsol a telefon, s újra használható.

Mint azt láthatjátok, többen többféle hibákra panaszkodtak az Apple fórumain, de ettől függetlenül nem biztos, hogy tömeges problémákról beszélhetünk. A hét folyamán beszámoltunk egy túlmelegedő iPhone 6s Plus-ról, azonban azóta nem hallat magáról az állítólagos probléma. Valószínű, hogy csupán eseti problémákról beszélhetünk, ami csupán egy-egy felhasználót érint.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Hozzászólások száma: 12 db

  1. smschamp - 2015.10.01. 13:19

    Mindezt 300.000 forintért :)
    LOL

  2. Kepy - 2015.10.01. 14:10

    Azt hiszem a vásárlással várok még kicsit… mert elég zavarosak ezek a problémák. Ha bebizonyosodik, hogy több felhasználónak is ugyanezek a problémái, lehet más csúcskészülék után kell nézni…

  3. Zoli - 2015.10.01. 19:15

    “Valószínû hogy eseti problèmàkról van szó”, èn úgy mondanàm, ezek az esetek amik a felszínre kerültek, ennyi eladott telefonnàl ez rengeteg problèma!!!

  4. Isti88 - 2015.10.03. 09:27

    Iphone 6 plus-om van. 2 hónapja használom és most vettem észre,hogy mikor rádugom a töltöre leesik a telefon téreröje. Találkozott már más is ilyen problémával? Valyon minden készüléknél felmerül ez a hiba vagy ez is csak egyedi eset?

  5. robot - 2015.10.03. 11:45

    Hát igen.
    Lassan 4 éve, hogy úgy döntöttem nem kell többet semelyik iPhone mert mindegyikkel csak a probléma van. A döntésem jó volt.
    Nem kell magam többet ezekkel a telefonos problémákkal idegesíteni.
    Jó érzés.
    Jó drága telefon tele hibákkal.
    Hát érdekes.

    • whorka - 2015.10.08. 16:51

      ” Ha a kacsa nem tud uszni nem a viz a hulye “

  6. Tényleg? - 2015.10.03. 15:47

    Es akkor miért jössz ide mégis?

  7. Pool - 2015.10.03. 22:32

    :))

    • robot - 2015.10.03. 22:45

      Nyilván azért írtam mert előtte iPhone volt nekem is. De megszabadultam tőle.
      És már nem kell többet

  8. Balázs - 2015.10.21. 19:20

    Sajnos a 6s telefonom nagy csalódást okozott. Tegnap vásároltam és ma már vissza is kellett küldenem egy program használata során egyszerűen elsötétült és nem lehetett visszakapcsolni és egyáltalán semmit tenni vele. Rádugtam a számítógépre azt írta ki hogy nem talál a telefonon szoftvert, gondolom teljesen összeomlott….:(

  9. M. István - 2016.01.08. 11:42

    Nekem a hátlapi kamerával van bajom. Kb. 1 hete megjelent egy halvány fekete folt. Természetesen az elkészült fotókon és videókon is látszik. Iszonyatosan felháborító ez! Nemhogy ennyi pénzért de a töredékéért is teljességgel elfogadhatatlan lenne… Megvárom a következő iOS frissítést, hátha megoldja. Az igazat megvallva azért gyanítom, inkább hardver probléma lesz.

  10. B.Gergő - 2016.02.06. 21:47

    A héten vásároltam új iPhone 6S (64GB) készüléket a T-Mobile üzletben és ma észleltem, hogy a kamera képén halvány fekete folt látható. A lencse nem koszos kívülről és csak 5 napos a készülék. Gyári hibás lehet, talán valami kosz van az optikában.

Szólj hozzá Te is!