A Shot on iPhone-kampány díjat nyert cannes-i reklámfesztiválon

Sloan 2015.06.25. 14:30 Apple, iPhone, Kiemelt hírek 0 db 385

Az idei év elején indította el az Apple a Shot on iPhone 6 kampányt, hogy bemutassa a felhasználók csodás felvételeit, de főleg készülékei technikai lehetőségeit demonstrálja.

screenshot-2015-03-01-10-54-09

Az Apple World Gallery-ben a világ különböző tájain készült képeket gyűjtötték össze – az idei Cannes Grand Prix fesztiválon pedig ez a kampány volt a legjobb a szakmai zsűri szerint. A World Gallery képei óriásplakátként is világszerte láthatóak – ezt találták a legjobbnak az Outdoor Lions kategóriában.

Az Apple legutóbb 2013-ban nyert hasonló díjat sajtó kategóriában – akkor az iPad-ek méretét reklámozták különböző magazinok hátulján, kreatív módon. Az idei év nyertes plakátját maga a zsűri elnöke is dicsérte, Juan Carlos Ortiz szerint ugyanis a Shot on iPhone “megváltoztatta a felhasználói viselkedést és egészen új megközelítést hozott a szakmai állóvízbe.

A World Galleryben összesen 162 felhasználó 13 különböző országban készült képeit használták fel a világ 25 országának 73 városában. Ortiz egyébként elég nagy névnek számít a szakmában, ő a DDB Americas kreatív igazgatója. Elmondása szerint nem is a zsűri választotta a World Galleryt, a galéria választotta őket. “Nem csak nagyszerű ötlet, de igazi paradigmaváltás is.”

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!