Consumer Reports: Sokadjára is az Apple supportja bizonyult a legjobbnak

Skarp 2015.05.29. 18:40 Apple, Egyéb, Kiemelt hírek 3 hozzászólás 412

Cupertino már sokadik alkalommal végzett az első helyen a Consumer Reports éves elégedettségi felmérésein, ami a számítógépes cégek support szolgáltatásait rangsorolja – ez derült ki a magazin júliusi számából.

applesupport

Azon kívül, hogy az Apple remek véleményeket kapott telefonos és online supportjára, ötből négy AppleCare előfizető Mac tulaj mondta azt, hogy a szolgáltatás sikeresen megoldotta a problémáját. Az Apple a CR technikai support rangsorának 2008-as rajtja óta következetesen az élen végez. Összehasonlításképpen hatból négy Windows PC brand helpdeskje nem tudta megoldani a problémák felét se, s a maradékot jelentő Lenovo és Dell is csak alig valamivel jobb, 61 százalékos sikerrátával dolgozik.

Az Apple az első a kiskereskedelmi support terén is, ahol a cég nagyjából az olyan független boltokkal egyenlő eredményt ért el, mint a Best Buy alá tartozó Geek Squad vagy a Staples EasyTech-je. Ezen szolgáltatások esetében azonban bármilyen segítségnyújtás pénzbe kerül, míg az Apple ingyen diagnosztizálja termékeit még ha a garancián túli javítások esetében sokszor igencsak mélyre kell nyúlnunk a pénztárcánkba.

A Consumer Reports National Research Center felmérését az év első felében végezték, több ezer géptulajt megkérdezve. Az egyetlen terület, ahol a PC-s gyártók rávernek Cupertinora, az a telefonos és online support támogatásának hossza. Az alapértelmezett 1 éves garanciához mindössze 90 napos távsegítség jár, míg a legtöbb Wintel gyártónál egy egész évet kap a kedves vevő. Az Apple esetén ez akár 3 évre is növelhető a 250 dollárt kóstáló AppleCare Protection Plannel.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

3 hozzászólás

  1. Fehérsólyom - 2015.05.29. 21:42

    Magyar helyzet: Pár éve meg egész jó volt. Kedvesek segítőkészek voltak. Ráértek foglalkozni a problémával. Sokat hívtam őket. Ma már alig kapok vonalat. Leterheltek, elfoglaltak és nem értenek ahhoz amit csinálnak. Ha egy kérdés felmerül, hajlamosak csak cikkeket küldeni. Azokat amelyeket már magam is megtaláltam. A megoldást viszont nem tudják. Igaz hogy régen is csak a sablonkérdésekre tudták a választ, az én kérdéseimre nem igazán, de ettől függetlenül hasznosan és jól el lehetett velük beszélgetni. Ma már nem sikerül kifognom ezeket a segítőket.

  2. JuLaci - 2015.05.29. 23:09

    A Magyar support egy nagy kalap …!! Rengetegszer hívtam őket és soha nem sikerült megoldani a problémát, és mindezt minimum 20 perc alatt:((((. De volt egy órás beszélgetés is:(((

  3. Joci - 2015.05.30. 08:48

    Leterheltek mint általában minden cég call center vonala… Nem az ő hibájuk hanem a vezetésé, aki újabbnál újabb bőrt akar lenyúzni szegény dolgozóról. Utánképzést gondolom ők se nagyon kapnak… Megette a fene az egészet itthon….

Szólj hozzá Te is!