Az Apple ingyenesen javítja az iPhone 5 hibás bekapcsoló gombját

HusztiD 2014.04.26. 16:32 Apple, iPhone 17 db 1,293

A tegnapi nap folyamán egy új programot indított a vállalat, melyben ingyenesen segítenek azon iPhone 5 felhasználóknak, akiknek nem működik megfelelően a bekapcsoló gombjuk. A kezdeményezés szerint csak a 2013 márciusában gyártott készülékekre vonatkozik az akció, hiszen az ekkor készült telefonok egy bizonyos részénél egyáltalán nem, vagy csak részben működött a gomb.

Ha valakinek hasonló gondja lenne, akkor érdemes ellátogatnia az Apple oldalára, ahol minden szükséges információkat és lépéseket leírnak az érintetteknek. Amerikában és Kanadában már a tegnapi naptól igénybe vehető a kezdeményezés, Magyarországon pedig május másodikától lép érvénybe. Az ügyintézés előreláthatóan 4-6 nap lesz abban az esetben, ha beírtuk, majd elfogadták az iPhone-unk sorozatszámát, ellenkező esetben nem leszünk rá jogosultak. Érdemes megjegyezni, hogy az Apple nem cseréli a hibás készülékeket csupán ingyenesen megjavítják azokon a gombokat. Ezen felül pedig egy 16GB-os cseretelefont is kapunk, amíg meg nem javítják a hibás telefonunkat.

Van esetleg közületek olyan, akit érint ez a probléma?

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Hozzászólások száma: 17 db

  1. saimado - 2014.04.26. 16:39

    Én már régóta szenvedek a gombommal, de én még a legelején vettem 2012 szeptemberben.

  2. Mókás Buszkilincs - 2014.04.26. 16:46

    Sziasztok!
    2012. december 11-én vettem az iPhone 5 64 GB fekete telefonom. 2013. november végén véglegesen elromlott a gomb (már előtte is volt vele probléma), jeleztem az Apple ügyfélszolgálatának telefonon. Nagyon korrekten, gyorsan intézkedtek: szervizbe kellett vinnem a hibás készüléket (iStyle Andrássy út), 3 nap múlva mehettem a vadonatúj, bontatlan készülékért, amire újabb egy év garanciát kaptam.
    Forever Apple!
    Üdv,
    Miklós

  3. Rob - 2014.04.26. 17:36

    Pont 2013 marciusi keszulekem volt. 2013 decemberben bevittem a telekomhoz ezzel a hibaval, es szo nelkul kicsereltek a telefont, garancia pedig ujraindult.

  4. aggressor - 2014.04.26. 19:28

    ha a home gombomon a négyzet kajlán áll vajon cserélnék e a telefont?

  5. J.Tibor - 2014.04.26. 20:29

    Üdv engem érint a dolog , viszont vidéken lakok . ilyenkor hogy oldható meg a készülék szervizbe adása ??? Egyébként jogosult vagyok a cserére

    • HusztiD - 2014.04.26. 21:37

      Üdv!
      Valószínűleg majd az egyik APR üzletbe kellene bevinni, így érdemes velük egyeztetni a problémával kapcsolatosan.

  6. Filigrán - 2014.04.26. 22:59

    Afene, igen, pedig 2013. Januári vásárlás!

  7. Vitya - 2014.04.26. 23:37

    Nekem lefedi a szolgáltatás a telefonom, de szerencsére minden jó rajta :)

  8. Jenci - 2014.04.28. 21:34

    Sziasztok nekem is jogosult azt írja iStyle-ba vigyem?

  9. Jenci - 2014.04.28. 21:36

    Király elolvastam elöbb kérdeztem utánna olvasok bocsi!

  10. Jenci - 2014.04.28. 21:40

    Még annyit szeretnék kérdezni,hogy számla nélkül is megcsinálják?

  11. Yeti - 2014.04.28. 21:59

    Ilyen gagyi porcelán telefont

  12. Odett - 2014.05.01. 00:17

    Nekem március végén lett véve az fehér iphone 5 32gb-os telefonom… kb 2 hónap és elromlott a home gombja…

  13. saimado - 2014.05.02. 11:21

    Ma voltam beadni az Iphone 5-t, de nem tudnak semmiféle cserekészülékről.

  14. Szabó Ábel - 2014.05.02. 21:51

    Kedves HusztiD!
    Hova vigyem a telefonom? Legyszíves válaszolj! Előre is köszönöm !

  15. Balázs Péter - 2014.06.29. 10:29

    Egy kérdésem lenne!
    Hogyan lehet az, hogy a nagyra becsült Apple, elindít egy csere programot, melyben elismeri, hogy hibáztak a konstrukcióval melyet javítanak. Valljuk be ez nemes gesztus, de most jön a de. Azt senki nem ecseteli, hogy, ha kijelző csere volt a készülékben, hivatalos szervizben azután már cseszheted a bekapcsoló gomb cserét ingyen, illetve az Apple Magyarország kedves diszpécsere szerint ha már egy 2 mm-es karc van a telefonon, semmilyen garanciális ügyintézésre nem vagy jogosult. Kérdésem, az az, hogy hogyan lehet egy prémium termékeket forgalmazó cég ilyen kisstílű, és hol van a mindent a vásárlókért és felhasználókért. Hogyan lehetne megoldani egy kijelzőcserés telefonban a gomb cserét, ha a hivatalos bolt visszadobja, a fentebb taglalt okra hivatkozva?

Szólj hozzá Te is!