Két nappal Steve halála után bólintottak rá a lejáratókampányra Szöulban

Skarp 2014.04.16. 18:01 iPhone, Steve Jobs 17 db 829

Mindannyian emlékszünk az iPhone-ra sorbanállókon gúnyolódó reklámokon. Most újabb érdekességek kerültek nyilvánosságra a bíróság utasítására publikussá tett dokumentumokból – ezúttal Samsungos belső emailekről van szó. Ezekből érdekes eseménysor bontakozik ki. – hozza szalagcímben a Fortune.

- 2011. október 4.: Az USA területi eladásokért felelős alelnök, Mike Pennington levele a Samsung America vezérigazgatójának, Dale Sohn-nak és Todd Pendletonnak, aki a marketingosztály vezetője:

“Ahogyan azt korábban beszéltük, jelenleg képtelenek vagyunk közvetlenül az Apple-t támadni a marketingünkkel. Ha ebben a pozícióban ragadunk… nem mehetnénk a Google-höz és kérhetnénk meg őket, hogy indítsanak kampányt ellenük?”

- 2011. október 5.: Steve Jobs meghal.

- 2011. október 7.: Pendleton Penningtonnak:

“Szia Michael, végrehajtjuk amit ajánlottál az ünnepekre tervezett S2 kampánnyal kapcsolatban és nekimegyünk a 4S-nek.”

Levelében az alelnök ezt is írja:

“Sajnos Steve Jobs halála nagyon nagy médiafelhajtást generált az Apple és az iPhone köré, minden ezek felsőbbrendűségéről szól. És az egész egy szenvedélyes, fáradhatatlan, perfekcionista műve. Tudom, hogy ez a legjobb lehetőségünk az iPhone-t támadni. (…) Sajnálom, hogy erőltetnem kell az ügyet, de túl sokáig kellett ezt néznem tétlenül…”

Ha érdekel a többi is, az AppleInsider a teljes kivonatot leközölte.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Hozzászólások száma: 17 db

  1. Bristol - 2014.04.16. 18:36

    Ez nagyon durva. Nem egy két ember alapján kéne megitélni egy céget meg hát fejétől büzlik a hal… De gyerekek, ez nagyon durva! Ott rohadjon meg a samsung ahol van! Ja, és érdemes a teljes anyagot elolvasni. Csak hogy lejöjjön hogyan is gondolkodnak ezek a lelketlenek. Azok mert ez nem ugy jön le nekem mintha csak a profitrol szólna.

  2. Qpack - 2014.04.16. 18:48

    Es ezeket a belsos e-maileket hogy hoztak nyilvanossagra?

  3. Vélemény - 2014.04.16. 18:56

    Mondhat akárki akármit, nekem ez a samu szindróma hozzáállás nem tetszik, és nem kell íze lesz tőle a samu mobil divíziójának. Szerintem.

  4. Ibrick - 2014.04.16. 18:58

    Csúnya samsung szégyelljék magukat, még ilyet, gátlástalan gazemberek.
    Alig halt meg a diktátor Jobs. Nincs ezekben semmi tisztelet.
    Ilyen lejárató reklámokat először az Apple készített méghozzá rengeteget, a PC vs MAC reklámokra gondolok. Nagyon gusztustalan szar reklámok voltak, amikor gúnyolták a PC-t. Ezt is lemásolta ez a szemét samsung.
    Miért kell gúnyolni az Apple termékeket! Brrr fel vagyok háborodva!

  5. Attila - 2014.04.16. 19:31

    Miért kellett ennyi erővel az apple nek gunyolni a pc-t elolvasom mindenki kommentjét és hát már bocs de nagyon szerencsétlenek vagytok. Nekem van egy ipad 4em iphone 5s és most szereztem meg a legjobban felszerelt macbook prot szoval biztosak lehettek hogy most nem leszolni akarom az apple t mert énis imádom de komolyan kinem szarja le ezeket a reklámokat zavarja azt akié a cég senkit nemérdekelnek ezek a reklámok mert akárhányat kiadnának ugyanugy vennék az apple t és szerintem ja steve jobs látná mitörtént röhögne azon hogy probálkoznak a szerencsétlenek és nem háborodna fel ugy mint ti remélem a lényeg lejön mindenkinek

  6. Attila - 2014.04.16. 19:32

    És nem sértegetésnek veszitek majd

  7. Tomi - 2014.04.16. 19:51

    Teljes mértékben igazad van attila!

  8. Attila - 2014.04.16. 21:42

    Köszi szépen

  9. Yeti - 2014.04.17. 06:47

    Ti ezt elhiszitek??? Annyira gagyi …. es gaz

  10. Bristol - 2014.04.17. 07:53

    1. Ez a Bírósági anyagból van
    2. Soha egy szót sem irtam ha versenyről szólt. Még ha gázul csinálja egy cég, valahol verseny. Ami itt nekem lejött az a gyűlölködés és lelkettlenség. És az más és nagyon gáz.
    3. Apple a régi reklámjában arra hivta fel a figyelmet, hogy befásult zombi vagy ha pc-d van és nem probálsz legalább ki egy mac-et. Ha Apple szerinted támadott volna valakit akkor az a fogyasztoi lettek volna de szerintem ennyire félre már nem lehet értelmezni a reklámjait.

  11. janó - 2014.04.17. 11:36

    Ibrick
    Az apple reklámjai poénosak voltak és eredetiek. A csamgungé meg szánalmas. Pedig azt is meg lehetett volna jól csinálni. De ott a marketing csapat is csupa idiótából áll.

  12. Ibrick - 2014.04.17. 12:29

    Szerintem tökmindegy, hogy szánalmas vagy jó reklám.
    Különben is majd azok eldöntik akiknek szól.
    Láttam én is anno a Apple lejárató kampányát vettem is egy MacBook pro-t.
    Aztán fél év után ment a levesbe mert a munkámhoz nem volt jó.
    Ennyi. Majd mindenki eldönti neki mi a jó. Az meg nem baj ha valaki kiemelt olyan funkciókat ami az iOS – ben gyenge pont (sajnos van sok) talán az agyon fizetett Apple mérnökök feleszmélnek és az nekünk is jó lesz.

  13. Bristol - 2014.04.17. 15:37

    Ibrick: menj csajozni ugy, hogy a csaj barátját alázd a hibáiddal a lány elött és a saját erényeidet és csak azokat meg eröltesd. Szerintem átéled mennyire szánalmas ez. Nagyban meg ultra gáz! Ha ez neked belefér az nem gond. Emberiség pár százaléka ilyen tipus és a Samsungnál dolgozik ;0)

  14. The Count - 2014.04.17. 17:46

    Vihar egy pohár vízben. Kit érdekel. Mindenki azt használ ami neki tetszik, a samu és az apple meg gazdagszik. Ti pénzt kaptok az Apple-től a korteskedésért ? Vagy magatoktól vagytok ilyenek ? Ez borzasztó !
    Tessék inkàbb nézni az éjjel-nappal budapestet, és gyűjteni szegény fanninak drogra… Ez kb ilyen sajnos…

  15. Attila - 2014.04.17. 20:48

    Na végre valaki rajtam kivül megmondja az igazat

  16. Bristol - 2014.04.17. 21:53

    The count: veled meg mi van? Iszol te rendesen? :0)

  17. The Count - 2014.04.19. 05:11

    Mostanában már csak sört meg kávét, mert a töményhez már öregszem. :)
    De a viccet félretéve, most komolyan miért kell ez az istenítés az Apple-nak? Egy csomóan úgy viselkednek mintha pénzt kapnának az Apple-tól.
    Van amiben az Apple jobb de van amiben a droid. Inkább a fejlesztőknek azon kéne agyalni, hogy átvennék azokat a dolgokat amik a másiknál jobb. De neeem, már dacból sem ismeri el egyik sem ha a másiknál valami jobban megy.
    Tessék a japcsikról példát venni. Ők 1945 után átvettek önérzet nélkül minden olyan dolgot ami már működött, és azt fejlesztették tovább. Az amerikai az nem. Az önérzeteskedik és megcsinálja maga, még akkor is ha szarabb lesz mint kéne.
    A japánok nem tartanának itt ha ők is ezt csinálták volna.
    Nem értem minek ez a cirkusz a két cég között, mikor az iphone procikat ők gyártották. Na persze, nem beszélnek egymással mi ? Ez az egész cirkusz csak a nagyközönségnek szól, közben a háttérben szoros üzleti kapcsolatban vannak.

Szólj hozzá Te is!