Négy országban debütált az Apple új online Genius rendszere

KeleMan 2012.08.29. 18:59 Apple, Egyéb 0 db 492

A hivatalos Apple üzletekben eddig is nagy sikernek örvendtek a zsenik, azaz azok a munkatársak, akik a Genius Bar mögött tevékenykedve, lényegesen nagyobb tudással segítik a vásárlókat. Az Apple 4 országban, Brazíliában, Spanyolországban, Németországban és Nagy-Britanniában most egy új Genius rendszert vezetett be, mégpedig az interneten keresztül.

A vásárlók online kérhetnek tanácsokat a profiktól, legyen szó arról, hogy épp egy iPhone vagy iPad készüléket szeretnének vásárolni, vagy akár összetettebb kérdésük lenne. A fenti országok hivatalos weboldalain megjelent egy “Ask Now” gomb, mellyel közvetlenül kapcsolatba léphetünk a zsenikkel. A chates rendszeren keresztül pedig segítséget kaphatunk a szakképzett eladóktól.

Reméljük persze, hogy ez nem csak John Browett, az Apple nemrég kinevezett retail üzletekért felelős elnökének új kitalációja, mellyel csökkenteni tudnák a költségeket az üzletekben. Hiszen senkinek sem lenne jó az, hogy az eddigi személyes érintkezést felváltsa egy chates beszélgetés, ahol nem látjuk a másik fél rezdülését, mimikáját, szemkontaktusát. Ettől függetlenül azokban az országokban, ahol nincs Genius Bar, így is sok lehetőség rejlik az új online rendszerben.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Tanulmányaim és a közgáz befejezése után gazdasági informatikusként végeztem, majd 2004-től 2012-ig a Magyar Telekomnál (T-Home, T-Mobile) dolgoztam. Jelenleg szabadúszó webfejlesztőként és dizájnerként tevékenykedem. Szívesen foglalkozom PHP és WordPress programozással, fejlesztéssel, weboldalak üzemeltetésével.

Szólj hozzá Te is!