A Deutsche Telekom “Move On” címmel játékfilmet készít

KeleMan 2012.05.17. 16:46 Egyéb 0 db 108

A Deutsche Telekom Asger Leth filmrendezővel együttműködésben, “Move On” címmel közös játékfilmet készít. A T-Mobile hazai kampányának keretében magyarok is szerepet kaphatnak az első valóban interaktív “road movie”-ban.

- A díjnyertes rendező, Asger Leth és a Deutsche Telekom (DT) közösen váltják valóra a márka jelmondatát: “Life is for Sharing”.
– Az európai felhasználók meghívást kapnak egy igazi hollywoodi film – egy egyedülálló közösségi alkotás létrehozására.
– A nagyközönségnek lehetősége nyílik, hogy csatlakozzon a “Move On” kreatív csapatához, és betekintést nyerjen a filmkészítés minden szakaszába, kezdve a castingtól egészen a helyszínek vagy a kellékek kiválasztásáig.

Most első alkalommal készül olyan film, amely az ügyfelet soha nem látott mértékben vonja be a filmkészítés kreatív folyamatába. A közönség az előkészítő munkálatoktól kezdve a film befejezéséig folyamatosan befolyásolhatja a film helyszínét, a szereplők nevét vagy a filmzenét, sőt lehetősége nyílik szerepelni is a filmben! Asger Leth filmrendező és a DT minden egyes európai piacra, így Magyarországra is kihívást jelentő feladatokat dolgoz ki, és biztosítja, hogy a közönség egész Európában részese lehessen a cselekménynek.


Balra Matt Greenhalgh, jobbra Asger Leth.

A “Move On” alapforgatókönyvét a díjnyertes forgatókönyvíró Matt Greenhalgh készíti. A történet egy férfi európai utazásáról és küldetéséről szól, melynek során egy titokzatos ezüst aktatáskát kell leszállítania, és minden körülmények között megvédenie. A forgatókönyv nagy hangsúlyt fektet a felhasználók bevonására. Greenhalgh folyamatos jelenléte lehetővé teszi, hogy Leth-szel együttműködve a közönség kreatív ötletei és kezdeményezései bekerüljenek a filmbe, és valóra váltsák Leth elképzeléseit.

A DT Csoport országainak mobilinternet szolgáltatására és szakértelmére támaszkodva, a milliók által nap mint nap használt eszközök és szolgáltatások segítségével az európai, köztük a magyar felhasználók egy virtuális casting-ügynök bőrébe bújhatnak, felmérhetik a filmes helyszínek adottságait, és művészeti igazgatóként támogathatják Leth és csapata munkáját ebben az egyedülálló kreatív utazásban.

“Rendkívül izgatott vagyok, hogy ilyen sokan részesei lehetnek a kreatív utazásnak, és hogy ezrek dolgozhatnak rajta egész Európában. Úgy vélem, valami egészen különlegeset és lebilincselőt fognak létrehozni, és véleményem szerint ez lehet a filmkészítés egyik jövőbeli útja.” – mondta el Asger Leth.

Miközben a hagyományos márkázott filmek a szponzoráció és a termékelhelyezés körül forognak, a “Move On” készítése közben a DT és Leth inkább a közönség bevonásának határait fogják feszegetni. A DT mobilinternet termékei és szolgáltatásai szintén kulcsfontosságú szerepet játszanak a “Move On” elkészítésében, hiszen ezek biztosítják az összeköttetést Leth és csapata, valamint az európai felhasználók között, miközben kielégítik az információ- és forrásigényeket, hiszen a produkció forgatása 8 országban 30 napon át zajlik.

“A “Move On” végső soron egy utazás története, egy férfi küldetéséről szól, akinek út- közben mindig egy lépéssel a többiek előtt kell járnia. Európa egyik legnagyobb mobil- internet szolgáltatójaként nagyban hozzájárulunk az emberek közötti kapcsolatteremtéshez. Asger és a Move On találkozása a filmkészítés, a műszaki követelmények, a kommunikációs igények és a fogyasztók egyedülálló bevonása tekintetében magától értetődő partnerségnek tekinthető.” – tette hozzá Hans Christian Schwingen, a Deutsche Telekom márkastratégiai és marketingkommunikációs igazgatója.

A résztvevő DT piacok Magyarország mellett Albánia, Ausztria, Bulgária, a Cseh Köztársaság, Hollandia, Horvátország, Macedónia, Montenegró, Németország és Szlovákia. A magyarországi kampánnyal kapcsolatban további részletek hamarosan várhatók.

Jelentkezés és további információ: http://www.move-on-film.hu

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Tanulmányaim és a közgáz befejezése után gazdasági informatikusként végeztem, majd 2004-től 2012-ig a Magyar Telekomnál (T-Home, T-Mobile) dolgoztam. Jelenleg szabadúszó webfejlesztőként és dizájnerként tevékenykedem. Szívesen foglalkozom PHP és WordPress programozással, fejlesztéssel, weboldalak üzemeltetésével.

Szólj hozzá Te is!